Helgens happenings.

Idag mår jag inte bra! Mitt huvud spränger något så fruktansvärt, det gör ont bara man tar på det. Vet inte varför, börjar säkert bli sjuk eller något.
Var på fightnight igår, det var tvåtimmars pass...skitkul som vanligt! I veckan blir det dessutom ett extra pass, så det blir skoj. Tog sedan en lååångpromenad med Patan, Perny och Lill-Erik när vi kom hem, gick och kollade på F.J's nya hus, det var gigantiskt. Jag är avundsjuk!

Blev inte ett dug bakis igår heller, kan bero på att jag inte drack så mycket, blev dessutom rätt tidigt. Men det var skönt för min del. Jag var trött också, så när jag kom hem la jag mig i Patriks knä och somnade där (han satt och spelade lite).
Vi grillade igår också...så jag passade på att ta ut Ebbe. Vi var ute i 45 min och Ebbe åt allt gräs han kunde komma över, så när vi skulle gå in hör jag hur han börjar hulka sig, stackarn spydde upp allt gräs han tryckt i sig...han blev måttligt less, lillkatta. Faktiskt första gången han spytt på sitt hela tre år gamla liv.

Jag har även experimenterat lite innan jag ska baka till min födelsedag, så jag testade göra amerikanska cupcakes, personligen tyckte jag dom blev asagoda. Ska lägga upp bilder sen på dom, dom blev jättefina, men nästa gång ska jag göra frostingen rosa och kanske blå.

Aja, ska vila nu..se någon film kanske, hejs!

Kommentarer


Publiceras ej