CSN=SKIT

Ja, fest blir det iaf och kalas också! Så nu är det bestämt!

Skola imorgon då... Sista tre dagarna i skolan, sen är det hemuppgift som ska vara inlämnad 5 juni, sen är man fri hela sommaren! Börjar jobba på min födelsedag, som sagt. Fick knappt några pengar denna månad från CSN heller, så nu kommer man få låna från sina sparpengar i minst två månader, känns skitkul! Suck... Fattar inte hur jag ska klara ihop dom här tre åren som är kvar i skolan, det kostar ju skjortan! Litteraturen går på flera, flera tusen kronor per termin och det ska vara meningen att man ska ha råd med det på CSN-pengarna, då tycker jag att man kan börja fundera på att höja bidraget istället. Tycker inte man ska behöva ha en backup med egna pengar för att studera, det är åt helvete!

Aja...ska sova nu iaf, så man kommer upp imorgon.
 
Mamma - Hehe, ja du får bestämma du om du vågar vara med på fest?

Micke - Jag vet inte om du var allvarlig om att tjuvar plingar på före eller inte...men jag vet med säkerhet att dom kollar först om någon är hemma, genom att plinga/knacka före. Sen använder dom en dålig ursäkt om man skulle vara hemma. Det är INTE kul om man inte öppnar dörren för en tjuv, eller två. Been there done that kan man säga.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-01 23:20:31

Jasså men dååå var det genast mycket lyxigare ;D hihi. Maten var det inget fel på!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-02 15:10:59

Vi beställde in lite mozzarellasnacks, strips, och serkan tog nån specialare med hamburgerkött, ceasarsallad o nått mer. :P

Jag har hört några mindre roliga historier från det stället, men känner man ägaren kan det väl inte slå fel.


Publiceras ej