Invito, NEJ TACK!

Ja, nu har jag iaf varit och klippt mig och slingat håret. Det var på tiden kan jag lova. Har inte varit där sen i höstas. Men nu är det gjort och nöjd är jag ofcourse!
Klippte mig hos en tjej som heter Kristin på Jess, hon är superduktig hon med. Har nog klippt mig hos nästan alla där nu, dom är lika duktiga allihopa! Hon lurade på mig lite hårvårdsprodukter också, men det behövdes, min hårbotten är helt sönder. Så, hon lovade mig ett friskt hår och en botad hårbotten.
Såhär blev det iaf:



Sedan har jag en annan grej att berätta. Jag och Patan firade 6 år tillsammans förra måndagen, så vi tänkte fira det i lördags, då vi var lediga. Vi hade bokat bord på Invito, den där italienska, relativt nya restauranten i stan. Tea hade tipsat oss att dom skulle ha jättebra service och god mat. När vi kom dit och fick bord, tog det en halvtimme innan vi ens fick beställa, så Patrik gick bort och frågade lite irriterat om det inte fanns någon som kunde ta våran beställning. För det fick vi varsin gratis dricka, men sedan fick vi vänta MER än en halvtimme för att få in förrätten. Vi fick även vänta mer än en halvtimme på varmrätten, sedan tänkte vi att vi skulle beställa en efterrätt också. Tjejen som kom till oss skulle hämta en meny direkt...efter en kvart, då hon hade börjat med annat, gick vi till disken och bad att få betala och gå därifrån. Då fick jag betala för Patriks mat och han för min. Men allvarligt, tre timmar för en för- och varmrätt, skulle inte tro det va. Satt, dit går vi aldrig igen!  

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2009-03-30 21:51:11

Vilken besvikelse det måste ha varit!! Vi tyckte det var jättebra!!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-04-02 23:10:05

Jag vet faktiskt inte, när ska man göra det isf? De ser ju alltid skrumpna ut :P Jag frågade i affären och de sa att man inte kunde äta dem iaf =) Kan man äta dina apelsiner? ;D


Publiceras ej