Helgen.

Jag har haft en heeel ledig helg! Imorgon ska jag börja plugga igen, ska försöka ha lediga helger åtminstone, så man hinner ha lite av ett liv iaf. Vad har man gjort i helgen då? Tja, i fredags blev det lite träning, sen åkte jag och Patan till Birsta och storhandlade. På kvällen blev det god mat, film och massa snask. Igår for jag in på Birsta en snabbis och köpte Patrik presenter, så det är färdigt till han fyller år. Har inte tid att åka någonstans i veckan, har nog med grejer att göra ändå så, måste ju ombesikta bilen imorgon också. Efter Birsta for jag hem till mamma, Patrik var där och la golv nere i källaren, så vi blev bjuden på gomat. Sen hade jag och Patrik mys hemma med kex och ost och såg på några avsnitt av Lost. Idag har jag varit med bilen för tredje gången till OK innan jag måste ombesikta den, tror inte dom gjort klart någonting på bilen, vilket stör mig. Iaf, när jag kom hem har jag och Patan städat och gjort fint här hemma. Ikväll blir det träning igen, skönt!

Så lite har jag iaf hunnit med.


Lilla bäbisen min, Sigge.

Kommentarer


Publiceras ej