Grattis min lover!

Idag fyller Patrik år! Ska kliva upp tidigt idag och göra frukost på sängen och ge paket. Näe, jag har inte gått och lagt mig än. Grattis Älsklingen min på 27-års dagen! Älskar dig massvis baby!
Patan har bakat hela kvällen och det blev jättebra och gott!

På lördag ska jag, Patrik, Stanislav, Lill-Erik och Perny på Ollan (O'learys) och käka gomaten och kolla på hockey, ska bli riktigt skoj. Sen ska Patan, Stanislav och Lill-Erik spela poker tillsammans, Perny ska på bio och jag ska nog bara vara hemma, rå om mig själv och kissarna. Blir en bra helg!

Fy fan alltså, mitt hår ser heeelt förjävligt ut (Ursäkta svordomarna)! Måste till frisören pronto! Ska försöka boka in en tid till nästa helg tror jag, går ju för tusan inte ens att ha utsläppt längre, det är alldeles frissigt och fult!

Plugget går rätt bra, fast läser en mystisk bok nu som jag inte förstår någonting om. Jag vet inte ens vad hälften av orden betyder, det gör allt dubbelt så svårt, men jag antecknar iaf så jag ska kunna göra något vettigt av det. Men efter denna bok är jag klar med A-momentet iaf, så kan jag fortsätta på nästa moment i kursen, sen är jag klar. Jag har t o m tid att titta lite på TV och träna, känns bra. Brukar ta ledigt på helgerna, men denna helg ska jag läsa lite ändå, för fredagen går ju bort pga kalaset.

Sådär, lite allt möjligt idag.
Hejs!


Älsklingen! (såg till att censurera bröstvårtorna)

Kommentarer


Publiceras ej