Where to find the right mosaic?!

Patrik håller på att lägga sista biten golv i köket nu, sedan är det klart för denna gång. Vi tänkte göra om andra halvan (diskbänk etc.) efter min födelsedag. Det blir den klurigare delen, men fint blir det. Jag har köpt backar till städskåpet, för att få det lite mer organiserat. Just nu sitter jag och kikar efter mosaik till köket, som jag ska ha istället för kakel. Jag vill ha en vit mosaik med färgglada bitar i, men såklart finns det ingenstans. Det vita ska liksom vara som grund, så att dom färgglada bitarna sticker ut. Skulle helst vilja ha matt mosaik, det är inte lätt alltså. Så, om någon vet var man kan hitta sådan mosaik, säg till!

Måste storstäda och baka innan onsdag också, det är ett jävla göra nu innan jag börjar jobba och mitt kalas.
Jag har även lagt ut ättikaskålar överallt, för att mina kära katter tycker tydligen det är skitkul att klösa på våra svindyra tapeter (på vissa ställen)...så nu jävlar ska det bli ett stopp på det. Patrik eller brorsan ska fixa det som blivit skadat också. Känns så skabbigt när tapeterna har rivmärken, urk!

Tack för idag!

Kommentarer


Publiceras ej