Årets partaj!

Fy tusan vilket partaj det blev här hemma! Jag gick och la mig klockan sex imorse, klev upp klockan nio och började städa. Det såg ut som ett bombnedslag alltså! Ölflaskor, ölburkar, utspillda groggar överallt m.m. m.m. Det är inte klart än om man säger så. En annan kan ju aldrig sova när man har partajat och sedan är jag inte speciellt bakis heller, vilket är grymt skönt! Jag hade iaf sjukt kul och jag hörde en hel del andra som tyckte att detta var roligaste festen på länge, vilket värmde. Det var inte en lugn stund här under hela kvällen/morgonen, kul alltså. Fick fina presenter också:

Angelica och Jonas: Presentkort på tärnstylingen till deras bröllop! (Men det är fortfarande för dyrt för er, enligt min åsikt)
FJ: Presentkort på Indiska 500kr!!! (Totalt galet, eftersom jag aldrig gett honom en present i hela mitt liv!) 
Angen, Algot och Micke: Lotter, vann 70 spänn totalt.
Issa, Micke och Bea: Isglassformer och saft, skitsöta.

Det kom en hel del folk också, ska räkna upp alla; Jag, Patrik, Pernilla, Lill-Erik, Angen, Algot, Micke L, Jonas, Angelica, Brorsan, Amanda, Ante, FJ, Christer, André, Jyrki, Anna, Anna P, Elina, Chrille, Olle, Lunkan, Issa, Micke M, Bea.

Hade ju även kalas under dagen för min familj och Patriks. Jag fick jättefina och bra presenter av alla:
Mamma och Brorsan: Badrumsmatta, handdukar, tvålpump och tandborstställ från Indiska, presentkort på Indiska 350kr och IKEA 300!!!
Bellan, Marie, Linnéa och Oliver: Två Harry Potterböcker, en gullig blomma och två roliga tvålar som luktar lakrits och kokos.
Helenè och Jonas: Superfin liten ställning med sockerskål och mjölkkanna från Timrå gårdsbutik.
Ylva och André: En jättefin kak/kaffebruk från samma serie från Timrå gårdsbutik.

Ett smakprov på årets partaj:

                 

Detta summerar väl det hela relativt bra iaf...eller nej, det var så mycket mer sjukt...hahaha.

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-06-20 21:05:48

HAHA..vilka är de som är ute i kallingar och spelar boll?

och hoppade Pernilla i badkaret självmant? =)

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-22 10:50:08

Fortkörning. Polisen klockade 141km/h, men han har inte erkänt så hoppas vi kan få ner det lite. Annars kommer jag få vara taxi ca 3 månader.


Publiceras ej