Önskelista och annat tjafs.

Hej alla!
Nu kommer ett nytt inlägg, som ni har väntat va? Jag har lite fullt upp med sista uppgiften innan lov och det tar på krafterna vill jag lova. Kommer nog inte hinna i tid, jag har tydligen lyckats strula till det rätt bra för mig själv...men, men.

Annars då? Tjaa, ikväll har jag varit och hälsat på Angen och Algot. Det var mycket trevligt och Algot är bara för söt alltså! Han kexade ner mig några gånger också, men vad gör det när man kan vara så fin. Han kräktes mer på mamma sin ändå så! Efter det gick jag upp på Dompan och köpte billiga vindruvor (14.90kr!) och lite choklad, jag var så sugen på något.

Nu har fightnighten gått över på sommarschema också, så nu är det bara söndagar, det är trist. Så nu måste jag ha disciplin nog att gå ut och gå mera och gymma istället.

Snart fyller jag år, vad har jag önskat mig då?

Overhead + OHpapper
Pengar
Presentkort (Indiska, IKEA, Boom)
Handdamsugare (sån man tar bort smulor från bord)
Twilight på blu-ray (måste vara region C tror jag)
Harry Potterböckerna (alla utom 6:an och 7:an)

Och säkert en massa annat också!
Godkväll!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-02 21:51:44

Äh, inte över internetetern, du får höra nån annan gång :P det är inget speciellt, bara lite konstig service o mat.

Vem är instruktören för fightnight?

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-03 09:59:40

Jasså Tobbe, hälsa honom från mig! NinjaTina, hahah.

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-03 22:11:42

Japp, haha. Hälsa TaeboTobbe från NinjaTina :D

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-04 15:27:05

Inte för mig, jag har bara haft honom i taebo, inte taekwondo :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-08 01:13:22

HP-böckerna är jättebra, och likaså Twilightfilmen. Jag såg skillnaden mellan DVD och blu-ray, herrejäklar vilken skillnad!




Publiceras ej