MUSE, It's gonna be legendary!

Sitter och försöker plugga till omtentan imorgon, urk säger jag bara. Försöker hitta tusen ursäkter till att inte plugga, men the shit has to be done!

Jag, Tea, brorsan och hans polare ska åka till Stockholm 24 Oktober och se Muse! Det ska bli så jäkla kul, deras konserter är off the hook, som man säger i The US. Näe, fy tusan alltså...detta ser jag fram emot, har velat se Muse i flera år alltså! Dessutom släpps deras nya skiva lagom till konserten (The Resistance), Spotify - Here I come!

Har fixat en tjej nu som ska göra mitt hår och smink till Angelicas bröllop, för en billig peng. Så, det verkar ordna sig det där. Hon är jätteduktig på att sminka, så jag tror det blir bra!

Andra saker börjar rulla på lite nu också...

En negativ grej är att vi fick korregering av elen denna månad, 7800 något i räkning!!! Sedan förhöjd hyra med ca 250kr! Urk alltså, som att jag inte är nog fattig nu! Får inte lön förens Juli...
Aja, hejs!


Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-10 11:14:19

muuuuuuuse.. jösses vad kul. sitt- eller ståplats? vad kostade biljetterna?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-10 17:58:50

What the HELL?? ingår inte elen i hyran hos er? inte liten korregering heller!


Publiceras ej