Mitt första nattskift.

Ja, då har man jobbat sitt allra första nattskift. Jag blev faktiskt inte ens trött, så det var bra. Kom hem runt halv åtta i morse, sov fram till halv två, så det var ju inte så jädrans länge iaf. Efter jag vaknade drog jag och Patrik till Grunna och badade och det var sjukt varmt alltså! Vattnet var helt ljummet, det är så ett första dopp ska vara! Fy tusan alltså...
Men nu är jag skittrött alltså, tror denna natt kommer bli myyycket värre alltså. Jag ska försöka ta mig en tupplur nu, så jag är någorlunda pigg tills jag ska fara till jobbet igen. När man jobbar tolvtimmars försvinner dagarna sjukt fort, man hinner inte mer än kliva upp så ska man till jobbet igen.

Aja, nu blire blunda en stund och sedan middag! Hane!


Lillebror och jag, midsommardagsmorgon.

Kommentarer


Publiceras ej