Imorgon fyller jag år!

Okej, imorgon fyller jag år! Börjar även mitt sommarjobb imorgonbitti klockan sju. Pappa ringde och berättade att dom bjuder på sommarlunch där imorgon, sill, ägg och pärer ni vet, blir perfa det! Tar med mig en matdosa till, ifall man blir mer hungrig senare. Jobbar skift, så det blir långa dagar/nätter.

Idag blev jag bjuden på födelsedagsmiddag av Patrik, eftersom jag är borta hela dagen imorgon, det blev Kina. Göttigt! Jag har bakat hela dagen också, gjorde vaniljbullar (aldrig gjort förut) som blev så förbannat goa! Sen har jag bakat amerikanska cookies också, ska även baka Macarons (uttalas Makkarooons) och cupcakes, men jag måste göra cupcakesen dagen innan. Patrik har fått städat medans jag bakat, men nu ska jag strax hjälpa till, så det blir någon ordning.

Här är bilder från testbakningen av cupcakesen:

   
Denna gång kommer dom bli lite annorlunda, annan färg och så.

Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2009-06-16 21:45:48

Fan va fina dom blev! Längtar tills ja får smaka :D

Puss

Postat av: Angen & Algot

Publicerad 2009-06-17 08:00:24

Vad duktig du är =)

GRATTIS på födelsedagen!!!

Kramar/Angen och Algot

Postat av: mamma

Publicerad 2009-06-17 15:35:49

Jaha fyller du år, det hade jag glömt men okej grattis da!!

Hoppas att pappa tar väl hand om dig på jobbet

Kram din alldeles egen mamma


Publiceras ej