Svensexan...

Ja, igår hade Jonas sin svensexa! Herregud alltså, vilken dag. Dom hade haft jätteroligt allihopa, men mer än så kan jag inte berätta just nu. Kommer visas under bröllopet, så jag får nog vänta tills efter det med att berätta historierna om det då. Det bästa var att Jonas blev jäääättenöjd över sin dag och bara det känns jättekul.
Ingen av dom kan dock gå idag.

Jag råkade sova till klockan två idag, PANIK! Jag ska ju för tusan jobba imorgon bitti! Börjar klockan sju, så jag måste ju vakna kvart i sex. Jag fattar inte vad jag tänkte med alltså!
Undra vad man ska äta då? Får väl bli någon hamburgare eller liknande, har fan inte tid allså.

Mycket att stå i just nu, jag hinner inte riktigt med mig med allt, när jag jobbar samtidigt.

Aja, vi hörs!


Jag och Patrik hos Farmor i hennes stuga.

Kommentarer


Publiceras ej