Vad är pedagogik?

Oh my god! Det är vad jag har att säga idag. Jag är trött som ett svin alltså, skolan är ett enda flum! Läraren skriver upp frågor som man antar att man ska få svar på ju längre hon föreläser, men icke, inga konkreta svar alls. Antar att vi ska ta reda på det själv eller nåt. Jag är bara ännu mer förvirrad nu, men det löser sig säkert ju längre jag går. Men det är roligt iaf...än så länge.

Jag har inte gjort om misstaget med att glömma ta med lunch iaf, men har inte haft nåt gott med mig ändå, så det hade väl kvittat.

Aja, nog om allt...ska laga något att äta. Hej!

Kommentarer

Postat av: LogLady

Publicerad 2009-01-21 16:36:36

Jag är ÄNNU tröttare idag! Lär ju somna klockan 19 ikväll då. Näää allt är bara ett virrvarr av forskning och pedagogik och pedagogisk forskning...suck! Sen får vi ju inte glömma forskning SOM pedagogik :D



Postat av: Angen

Publicerad 2009-01-21 21:40:30

nedu, det hade inte jag heller innan idag =)

micke hälsar att man får sånt när man är på smällen..haha! :D

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-22 00:01:46

det funkar för mig, du måste ha nått fel på internet eller så är det blogg.se :P

Postat av: Tea

Publicerad 2009-01-22 14:24:14

Hej pluggo! Hur känns det nu?! Puss och kram!


Publiceras ej