Utmaning!

Umanad utav Loglady.

10 Första


Första bästa kompis - Sandra Andersson och Johanna Pettersson, vi bodde på samma ställe och våra mammor är polare.

Första bil - En Ford Mondeo.

Första kärlek - Första oj, Tommy Gustafsson i min klass i 4:an, vi var ihop till och från säkert ett år. 

Första husdjur - My God! Vi har haft katter hela mitt liv, dom första var: Sissi, Bubben, Missan och en galen katt jag inte minns namnet på.

Första semester - Öhm, Hede kanske med mamma, pappa, lillebror och Vivekas familj. Vi var inte så rika, är fortfarande inte så rik.

Första jobb - Första riktiga jobb efter gymnasiet var på Posten i Timrå, som brevbärare, sen har jag jobbat ända sedan 15års ålder.

Första köpta skiva - Hehe, Absolute Music 22.

Första piercing - Öronen när jag fyllde 7år, men det räknas inte riktigt.

Första konsert - P.O.D i Stockholm, med min bästa vän Angelica, lillebrorsan och min moster och hennes vän, på den tiden fick jag inte åka någonstans utan vuxna. 

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - En PS här hemma när lillebror var och hälsade på.

Senaste bilfärd - Imorse när jag skulle till OK och fylla på olja i bilen.

Senaste filmen du såg - En sjukt jobbig film som heter Friends with money, 1½ timme av mitt liv jag aldrig får tillbaka.

Senast ringda telefonsamtal - Mamma.

Senaste bubbelbadet - Shit! Kanske hemma i vårat badkar (vi har ju bubblor i vattnet, om det räknas), eller så var det med jobbet i Nacksta på Gokartcenter eller vad det heter. 

Senast spelade CD-skiva - Men du, det minns jag inte ens, lyssnar via datorn eller radio, om ens det.

Senaste gången du grät - Hm, jamen det var nog häromdagen när jag såg på serier, säkert Greys Anatomy, det är grymt sorgligt jämt!

Senaste måltiden - Senaste måltiden var frukosten, men jag har fikat bulla och kaffe också.

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Nope.

Blivit arresterad - Nope!

Blivit kär vid första ögonkastet - Kanske andra ögonkastet...för det hände flera år senare.

Fastnat med blicken i någons urringning - Hm, vet ej.

Sagt att du älskar någon utan att mena det - Öhm, tror inte det...fast när man var yngre visste man inte vad kärlek är satt, det är så mycket mer annorlunda när man är äldre.

Busringt till någon - Loglady, hört talas om #31#? Haha. Många gånger iaf.

7 saker du har på dig

1. Gråa mjukisar
2. Grått linne
3. Grå munkarjacka
4. Vita strumor
5. Svarta trosor
6. Vit BH med prickar i olika färger
7.

6 saker du har gjort idag

1. Varit på OK och fixat oljan
2. Pluggat
3. Somnat
4. Pluggat
5. Fikat
6. Tvättat

5 favoritsaker utan rangordning

1. Datorn
2. Sängen
3. TVn (för att koppla datorn till, så jag kan se serier och film)
4. Diskmaskinen (är djupt tacksam till personen som uppfann den)
5. Tvättmaskinen (är djupt tacksam till personen som uppfann den)

4 personer du kan berätta allt för

1. Patrik (Pat kan jag verkligen berätta ALLT för)
2. Mamma (mamma kan jag berätta nästan exakt allt)
3. Angelica (Angie kan jag berätta nästan exakt allt)



3 val

Blått eller rött? Ja, rött om det är en politisk fråga, annars blått.

Sommar eller vinter? Sommar!

Choklad eller chips? Chiiiiips!

2 saker att göra innan du dör

1. Resa till alla ställen jag vill se.
2. Gifta mig!

1 sak du ångrar

Öhm... Ja, att jag rullade pilatesbollen mot Sigge så han blev tvungen att strimla den i bitar.

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Helldorf
Tiniwini
Teaa
Ejkla

Kommentarer

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-27 17:31:26

Men P.O.D? Hur gammal är jag egentligen?



Javisst slog man ju #31#, men man kunde ju aldrig riktigt vara säker ändå. Sen så tror jag inte att det funkar på CSN, som jag nu ska börja terrorisera.

Postat av: Martin

Publicerad 2009-01-27 22:11:30

TACK!! Det känns kanonbra!

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-01-28 15:53:32

Va?! Håller du hemligheter för mig? ;)

Postat av: kim

Publicerad 2009-01-28 19:46:15

haha, när jag läste om Sigge som pajjade pilaatesbollen kunde jag inte låta bli att skratta..Sigge, villket namn på en katt! ;)

Postat av: Helly

Publicerad 2009-01-30 09:47:05

Oj, sorry... hade missat det! hur äre med plugget då?! kul?


Publiceras ej