Nyårsbilder.

Nyår blev grymt lyckat. Alla (ja, nästan alla) var på gott humör, och vi hade superskoj. Christer, Micke och Erik hade gjort ett varsitt quiz åt oss, som vi satt och klurade på. Jag kom etta på Mickes, fyra på Christers och trea på Eriks tror jag.
Dagarna efter nyår har varit tröttsamma, jag har lagt mig rätt sent, men det brukar jag alltid göra, problemet är bara att jag fan sovit ihjäl mig två dagar isträck. Vaknar skräckslagen när jag tittat på klockan, uuuh! Hatar att stiga upp sent, och idag har vi massor att göra.
Aja, bara sju arbetsdagar kvar innan jag gör debut på lärarskolan.

Lite bilder:






Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2009-01-04 15:10:49

Nice dress!!! :)

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-04 15:25:29

Hahahaa, jag hann ju bara med de första veckorna. Plussade på fredagen första veckan, men tänkte köra på resten av terminen. Efter två veckor började jag kräkas DYGNET RUNT (!!) så längre än så kom jag inte :D



Hann inte med praktiken, men fick en plats rätt snabbt. Man får ju styra över sånt själv.



Jo alla utbildningar är nog mer eller mindre jobbiga, men det är synd at det ska börja så jäkla tråkigt, men det är väl bara att bita ihop:) Sen är det ju en bra utbildning och man riskerar ju knappast att stå utan jobb sen.



Bara att hojta till om du undrar över nåt mer :D

Postat av: stanislav

Publicerad 2009-01-05 10:18:53

Det finns bara ett sätt att toppa detta nyår. Det är om jag får stå för alla tre lekarna. Det skulle höja klassen avsevärt.

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-05 11:48:32

Japp, det är bara att kämpa på och titta på när de droppar av en efter en :P

Postat av: Loggy

Publicerad 2009-01-05 19:34:20

Näää, det är inget att vara nervös över. Det "värsta" som kan hända är att du måste göra omtenta :) Det är en del att hålla ordning på i början, men man kommer fort in i det.

Postat av: Helly

Publicerad 2009-01-07 13:07:27

jaaa, d gick åt helvete... vette fan vad jag gjode för fel! få skylla på Jonas han köpte ett 48 kr vin! hehe...

Postat av: Helly

Publicerad 2009-01-08 12:05:22

Jaha, va bra för er då! ge hit receptet så ska jag gö ett nytt försök!! :)


Publiceras ej