Hjääälp!

Allvarligt! Jag orkar inte läsa mer. Jag håller på att somna hela tiden! Hur ska jag göra för att få in det jag läser i huvudet? Nu känns den där tentan inge vidare eller. Hm. Tips tack!
Måste fara bort till Loglady och hämta boken. Måste plugga vidare, MÅSTE läsa ut detta häfte nångongång, 127 sidor, ska det vara så svårt?
Gaaaah! Snart ligger hårtussarna spridda runt mig.

Kim: Sigge är ett kattnamn, din son borde heta typ Sigward eller Sigurt. =)
Angelica: Näe, håller inga direkta hemligheter för dig alls, vissa saker kan man inte prata med varken vänner eller mödrar om. That's life. =)

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-30 11:38:04

har du då kommit till boken "pedagogik som vetenskap , vetenskap som pedagogik" den är däremot hemskt. Men jag ser snart ett slut på den med, men håller med dig helt och hållet, hur ska man få in de hära och få det att fastna?

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-30 11:38:17

har du då kommit till boken "pedagogik som vetenskap , vetenskap som pedagogik" den är däremot hemskt. Men jag ser snart ett slut på den med, men håller med dig helt och hållet, hur ska man få in de hära och få det att fastna?

Postat av: kim

Publicerad 2009-02-03 21:07:13

ja men han heter ju Sigvard :)


Publiceras ej