Fattig student.

Nu är jag hemkommen från min allra första skoldag på Universitet. Det gick jättebra, kan tacka Loglady för det. Kände mig ganska lugn faktiskt. Maten smakade skit! OCH dom tog inte kort, så nu blev jag skyldig Loglady en tjuga, så imorgon blir det matlåda, var så säker! Idag var det bara massa information, så inga föreläsningar. Börjar en timme tidigare imorgon, blir kl. 8.15. Huga, så tidigt är inte jag van eller, var nog jobbigt imorse. Det löser sig!

Jahapp, då har man gått och blivit fattig student då. Känns bra!

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: LogLady

Publicerad 2009-01-19 16:04:29

Hahhaaa, vilket strul för en liten hundring :D Tur det gick bra iaf. Jag är heeeelt slut! Vill bara lägga mig på soffan och sova, men det är ju bara att glömma...suck.



Imorgon ska jag INTE glömma att ta med bestick iaf, vilka dårar...FEM SPÄNN för lite plast! Lär ju glömma det ändå, haha. Men imorgon börjar allvaret iaf, bara att bita ihop!


Publiceras ej