Blaj blaj.

Har precis varit på Max och käkat kvällsfika. Blev lite hungrig här på kvällskvisten. Har pluggat som en dåre idag, tror det blev 12 timmar eller mer. Men jag fick mycket gjort och nu förstår jag det mesta iaf. Har t o m lärt mig hur man använder ordet empirisk och jag vet vad det betyder. Ska kliva upp kl 8 imorgon och göra klart min sammanfattning, sedan är det grovpluggning inför tentan. Måste gå igenom allt! Mår nästan lite psykiskt dåligt just nu, oro och stress.

PS. Jag ville bara nämna en mycket god vän till mig, vi kan kalla honom MrStanislav. Varför vill jag det? Jo, för att han ger mig goda råd och lyssnar när jag behöver ventlilera mig. DS.

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-02-12 22:06:02

HAHA..de är ju chokladmärängerna som är helt misslyckade..när jag hälde i chokladen så förstörde den marängsmeten så den blev för lös..så de var bara å slänga dom :D


Publiceras ej