Skorven ska läggas in.

Bokat tid idag för bilen, fredag ska den lämnas in på OK. Får se om dom får bukt på skorven. Undrar varför allt händer mig hela tiden, är det inte det ena så är det det andra. Kan inte allt bara flyta på någongång?
Ska förhoppningsvis iväg och träna snart iaf, ska bara få tag i min kompanjon först. Ooooh, jag har gått ner ännu ett kilo i veckan, så glad! Nu börjar magen bli platt alltså, till sommarn kommer jag vara grymt snygg! Använder en tröja idag som brukar sitta slickat på armarna normalt sätt, nu sitter den lite sladdrigare (jag vill inte att den ska vara korvskinn).
Ska boka tid hos frisören också, efter jag gjort tentan. Tror jag ska ljusa upp mitt hår lite mera denna gång, får se vad dom säger.

Denna vecka är det något som kallas forskningsmetodik som vi ska läsa, jag har börjat läsa förorden iaf. Jag hoppas att jag förstår denna bok lite bättre iaf, inte för att det kommer ske. Allt är bara snurrigt just nu, får se om jag lyckas få bukt på all information och fakta jag läst dom senaste veckorna. Börjar bli nervös inför tentan också, men jag ska försöka att inte tänka på den.

Hejs!

Kommentarer


Publiceras ej