Ledig helg.

Hm, störande att mitt kassettband inte ser ut som det ska... Patrik sa att jag skulle låta det vara ett tag, kan vara ett temporärt fel från sidan jag tagit det ifrån. Så ni får stå ut med att det ser skumt ut ett tag, annars kommer jag försöka ordna det på annat sätt.

Tänkte ta en ledig helg innan jag börjar med plugget igen. Denna gång kommer jag inte köra lika hårt som jag gjorde innan. I fredags hade vi en föreläsning om vår kommande praktik, som var jättebra. Riktigt roligt dessutom, jag gillar den läraren mycket! Ska bli kul att få komma ut och se hur allt fungerar. Jag upptäckte dock att delmoment 3 som ska börja nästa gång jag ska tillbaka till Härnösand kommer vara tenta på veckan efter praktiken, det betyder att jag måste plugga samtidigt som praktiken, det kan bli tufft!

Jag har heller inte tänkt på mitt resultat på tentan alls nästan. Antar att jag är tillfreds med att det lika gärna kan bli omtenta. Staffan min lärare berättade dock att Fx (typ som IG fast man ska komplettera) finns inte. Det är bara något dom säger, men det är ingen som får Fx, antingen E eller F helt enkelt. Så då vet man det.

Nu ska jag laga sushi, adios!

PS. Fick blommor av Patrik när jag kom hem från skolan igår. Min älskling! DS.

Kommentarer


Publiceras ej