Keep the faith!

Nu har jag nyss varit på Timrå-hörnan och käkat ett skrov. Gott! Vistelsen hos mammsen var härlig, fick surra av mig och umgås med min kära mor och lillebror. Blev inte så mycket pluggande dock, läste kanske ett kapitel, men får ta igen det idag istället. Mamma och Patrik tror att jag kommer klara tentan iaf, så jag ska försöka insuga deras positiva energi. Jag tycker det är kul att någon har "faith in me", då känner jag mig lite bättre till mods och det blir lite roligare.
Jag unnade mig faktiskt att titta på två avsnitt av Greek igårkväll iaf.

Men nu ska jag fortsätta plugga. Hade bra alla vänner!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-02-07 21:52:18

Jag har också faith in you! Brukar se hur flitens lampa lyser i rummet på kvällarna =) Kram!

Postat av: vicky

Publicerad 2009-02-08 12:49:40

Ja visst är den :) Köpte den på Jysk när det var halva priset på den.. Nu kostar den 700 igen :P


Publiceras ej