Häst och vagn, inget alternativ.

Helgen har varit lugn och skön. Sett en del film och idag blev vi bjuden på middag av min mamma. Fick världens godaste mat (som vanligt), skinkstek, potatis, gräddsås och broccoli.
Imorgon ska jag ringa en del samtal, plugga lite och sen ska jag fara med Angelica och prova klänningar. Det blir skoj! Sen vet jag nu att häst och vagn INTE är ett alternativ för Angelica och Jonas. Satt och kollade på Americas Funniest Homevideos och ett brudpar skulle åka häst och vagn, men hela skiten brakade ihop...man vill inte direkt ha det som minne av bröllopet iaf.

Jag vill ha massor med pengar nu, finns skitmycket grejer jag vill köpa! Men, det gäller att prioritera just nu.
Aja, hej svej!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-23 00:52:48

Tar du buss eller bil till h-sand? vad kostar bussen isf?


Publiceras ej