Fettis Dagen.

Hm, sitter med en inlämningsuppgift, men jag förstår inte riktigt vad dom vill ha ut från mig. Jag ska försöka begripliggöra estetiska lärprocesser, lättare sagt än gjort det. Jag vet vad det är..men hur jag ska lyckas bre´ut det på två hela A4 sidor är för mig en gåta. Det är lustigt att det roligaste vi gjort i skolan ska också vara det klurigaste. Aja, jag antar att det löser sig.

Idag är det fettisdagen. Jag köpte en semmeltårta på Dompan, som jag, Pat, Perny och LillErik mumsade i oss. Jag hade aldrig ätit semmeltårta förut, men det var ju jättegott...man fick mycket mandelmassa!

Träningen går bra fortfarande, ifall någon undrade om jag slackat av. Nej, det har jag inte...tränar ungefär varannan dag. Musklerna blir mer och mer synliga också, så jag är nöjd. Försöker få bort den där jäkla fluffmagen man har, men den är tuffare att få bort. I shall not give up!

Filmen Bolt var väldigt rolig tyckte jag, såg den härom dagen, den rekomenderar jag. Den är animerad och från Walt Disney, så ni vet.

Tjipp och Hej!

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-02-25 10:44:35

Tjena tjejen!!

Jag förstår precis hur du känner ang inlämningsuppgiften. De har ju sina idéer hahaha

Semlor är gott, måste köpa några idag, jag missade igår nämligen så jag måste gottgöra det =)



Härligt att höra att träningen flyter på, det är skönt när den blir till en rutin och inte till ett tvång.....är det beach 2009 som gäller eller??



Hoppas allt är bra ialf. Och hur blir det med inflyttningsfesten?? Eller har du haft den redan?

Kram från ex-kassa bävern ( varför jag nu blev kallad så? hahaha )

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-25 22:12:37

Haha, klart jag gör, inte varje dag men flera ggr i veckan iaf ;) Tandläkaren tyckte trots att jag har hål, överbett och inte kan bita ihop med framtänderna att jag hade raka o fina tänder, men jag misstänker att det bara var nånting hon sa :P efter detta ska jag nog börja betala månadsavgift, gör du det?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-27 08:57:59

Jag blev imponerad att jag inte hade fler hål, det var ju faktiskt 3 år sen jag var där :P hade ett hål under en lagning och så det där med rotfyllningen. det visade sig att de hade sett fel, min tand hade sett likadan ut när de gjorde rotfyllningen, så det var inget hål, men jag ska ändå "byta" lagning för det var inflammerat och har varit knäppt där sen jag fixade rotfyllningen.. får se vad månadsavgiften hamnar på bara, det kostar 30-över 400 kr/månad!

Postat av: Tina

Publicerad 2009-02-28 14:23:51

Mina visdomständer har vuxit halvvägs, det går så bra så! Big mouth du vet ;D vad görs i helgen?


Publiceras ej