Julstämning!

Oouuff! Sitter i soffan just nu och jäser från middagen hos Bäckmans. Fick massa efterrätt och grejer, så nu är jag totalt överfull...skulle jag rapa nu, så spyr jag. Det blev tacos, jääävulskt gott!
Idag var jag och Angie på loppis i Papperskungens gamla lokaler. Det var ju så fint väder, så vi tog oss en promenix, skönt och få komma ut och röra på sig. Rolig loppis, dock lite dyrt om man tänker på att det är gammalt skrot dom säljer. Men dom vet väl kanske vad som säljer. Angie hittade en jättesöt burk som det stod Daim på, som hon ska ha hemmagjord daim i. Den hade även ett hemligt utrymme i locket, där man kan gömma sina besparingar. Jag hittade några fina saker, men bestämde mig för att spara pengarna istället.

Vi har städat lite här hemma, griljerat julskinkan och nu ska vi strax ner i källaren och hämta julgranen. Sen ska jag slå in sista julklapparna tror jag. Angelica är sjukt grym på att slå in julklappar fint. Hon har köpt en så fin stämpel, som det står Julafton på, som hon gjort små kort och stämplat på. Fast jag är rätt nöjd med mina i år också, måste vara mina bästa verk hittills. Kan försöka fota dom sen, när vi lagt allt under granen. Måste bara ladda kameran först.

Just det, jag fick en liten överraskning av min bror igår...Han hade lånat bilen av mig, så tankade han den för 200kr, eftersom jag inte har några pengar. Det tyckte jag var jättesnällt av honom! <3

Nu är det bara fem dagar kvar, snart fyra, till julafton...tänkte njuta så mycket som det bara går nu.

Kommentarer


Publiceras ej