Ge mig jobb!

Jag hade visst glömt att blogga! Det måste vara tristessen blandat med julklappsfunderingar...
En hemlig arg tomte hade visst skrivit i mitt kommentarfält, ska såklart nämna att jag har fått en prenumeration på en tidning av Perny, som hon vann från Tomtekalendern. Hon kunde inte ta den, så jag fick den istället, mycket snällt tyckte jag! Du kan få läsa igen dig när du kommer hem istället.

Julbordet på Stadshuset var bra, men vi blev i princip utkörda, så det var inte så bra. Dom plockade undan maten skittidigt, så när vi väl skulle äta desserten var det bara sörja av allt. Jävligt trist, när vi kom dit innan sex och klockan sju började dom plocka undan...fast vi frågade när dom stängde. Dom kunde ju ha sagt till om det, innan man bokade, kan man tycka. Vi fick julmusten gratis för att vi tyckte det var dåligt av dom...wow! Njaa...får se om vi sitter på ovanvåningen nästa år, eller om vi tar ett annat ställe.

Hm, annars har jag det jävligt trist om dagarna...har sökt lite mer jobb. Var på möte igår på arbetsförmedlingen...basmöte, sååå givande. Näe, bara att fortsätta söka jobb...som inte finns. Ska fan ha jobb innan den här månaden är slut!

Hej då!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-11 10:35:37

go girl, rätt inställning mor like puss på dig våfflan


Publiceras ej