Lite nytt och fräscht.

Fick lönespecet idag, daaaamn vilken bra lön jag ska få! Bara för det beställde jag lite kläder från HM utan att få dåligt samvete. Sen bokade jag in en tid på Jess, för klipp och färg. Så har jag allt sånt avklarat också. Håret är sjuuuukt slitet och jag har en utväxt som heter duga. Jag har bestämt nu för att färga håret brunt och klippa hellugg. Tro det kan bli jäkligt bra såhär kring hösttider.

Detta blev det från HM iaf:

                 
Jackan och vantarna längst upp beställde Patrik, 198kr för jackan.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2009-08-22 09:59:06

vad fint, alltid roligt att unna sig själv lite extra =)

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-22 14:25:38

Den vita organic cotton t-shirten beställde jag också, men den blev retur. Den var mycket genomskinlig och bred. Däremot den lila behöll jag, den var bättre. Tyckte om den vita eftersom den var lite diskretare och snygg. Får väl se vad du tycker =)

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-08-22 22:52:31

De är svårt att förklara angående bältros..jag vet tyvärr inte själv så mycket mer än att jag själv just nu mår jävligt pissigt :(

Sen angående csn, jag var ut på min privata sida där och då stod de att där kunna jag anmäla mig redan nu på måndag..men skolan anmäler mig när vi har börjat, och sen att pengarna troligen kommer i slutet av vår första skol vecka. Ja, det vore väl bäst om vi tre är ett team :) Jag undrar ja hur många som har hoppat av och hur många vi blir...

ha de bra// Kramar!!!!!!!!!!!!


Publiceras ej