Slöseri med tid.

Jag har aningens svårt att vända tillbaka dygnet, så nu skiter jag i det. Det blir uppenbarligen ingen mer sommar, så då kan jag lika gärna vara vaken på nätterna istället.

Omtenta den 29:e, orkar inte ens göra den egentligen, men vill ha allt gjort innan ny termin.

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Jag sitter bara inne hela dagarna och slöar. Skönt det med förstås, men man vill väl göra något innan skolan börjar igen. Blev ju ingen Selånger i år heller, pga. spöregnet som bestämde sig för att komma på söndagen. Skitkul!

Näe, jag har inget att skriva...så det får vara!


Jag på Angies bröllop. Jag ska lägga upp lite bilder därifrån också någon dag.

Kommentarer

Postat av: Michaela!

Publicerad 2009-08-18 18:45:51

Hejsan! Jo det är bara bra med mig! Hur är det med dig då? Jo det går bra..ska iväg och köpa sim kort nästa vecka :)har kommit på att de är roligare än gymmet..men de blir väl att jag går på de båda så länge intresset finns kvar. Jo jag känner inte heller så stort pepp till att börja igen. Har vant mig nu vid att inte ha skola..men det är bara att ta sig i kragen och kämpa på. Har du kollat schemat? Jag kollade de idag och jag är faktist nöjd över hur de ser ut, förutom sista veckan på fredag. Men jag hoppas den dagen ändras ;P

Ha de bra vännen, kramar från Mickis!


Publiceras ej