Inglourious Basterds.

Kom nyss hem från ett biobesök. Vi slösade våra sista kronor innan lönen för att få se Inglourious Basterds, Quentin Tarantinos nya rulle. Väl spenderade kronor vill jag säga, ruggigt bra film. Rekomenderar den starkt till alla som gillar Tarantino-rullar och brutalt action. I vanlig ordning är även denna film riktigt snyggt filmad och effekterna är vidrigt bra.

För er som inte vet vad den handlar om, utspelar den sig i Frankrike då nazisterna tagit över under andra världskriget. Ett jude-amerikanskt gäng har fått äran att ta kol på alla nazister de kommer över, dem kallar sig "The Basterds". Vidriga scener, men ack så bra.  Se den!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-08-24 12:13:22

Över ett år sedan jag ogillade Ånge! Älskar mitt jobb och trivs här, annars skulle jag vara i stan oftare =)

Vill också se den där filmen! Kram

Postat av: lindy

Publicerad 2009-08-24 17:04:56

Skall ses inom kort!

Postat av: Angen

Publicerad 2009-08-24 22:12:59

hihi jaa han kör rakat på ena sidan, och lite rakat runt som en ring i nacken =) haha..go pruppen.

får se till att ses snart =)

Postat av: lindy

Publicerad 2009-08-24 22:52:49

Laddade ner. Engelsk, med spansk text ;-)

Postat av: lindybindy

Publicerad 2009-08-25 13:07:09

Jo jag har för mig det var cam, men det var inga större fel på kvalitén vad jag kan minnas.

Postat av: Tina

Publicerad 2009-08-25 22:31:14

Jag gillade Brads italienska! :D


Publiceras ej