Imorgon blir inte bara dålig.

Haha, jag är omöjlig alltså! Sittar och pluggar inför tentan imorgonbitti, men jag hittar massor med andra roliga saker att göra istället. Nog för att jag har pluggat hela veckan och läst samma papper om och om igen, så något boooorde väl ha fastnat. Men, men...jag tror inte jag kan göra så mycket mer nu. Jag ska läsa på lite till iaf, sen tänker jag ta en paus och se lite film. Imorgon händer det inte bara tråkiga saker.
Jag ska först och främst in och skriva omtentan, sedan har jag bokat klipptid på Jess kl 12, efter det ska jag hem och kanske sussa en sväng och även göra mig i ordning för en girls night out! Det ända negativa är att jag inte har någon skjuts hem! Ingen vill skjutsa och resten ska ut dom med. Men men...

Aja...får se hur detta slutar!


Party with the bruttor!

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-08-28 23:14:11

Lycka till imorgon! Det kommer nog att gå bra :) Jag har suttit jag också typ hela kvällen..tusen tack som hjälpte mig med fråga..nu blev de ljusare på A delen :) Men jag är rädd att jag kommer inte sammla in de man ska per/del..kan mest på B och C delen och typ inget vill fastna från A delen..de är nog för att jag har tryckt in i huvudet att den delen är tråkig och oförstålig..men,men. Man gör sitt bästa :) Kramis


Publiceras ej