Gårdagen.

Japp, då har jag gjort tentan. Vet inte alls hur det gick, det var nämligen samma fråga som första gången jag kuggade mig på den, så detta kan ju bli riktigt spännande. Man skulle skriva en insändare och argumentera för en mer inkluderande skola, det är bara det att jag inte ens kan skriva insändare. Men men, jag skrev iaf en bra text, sen om det var bra nog som en insändare får jag ju se om 15 arbetsdagar.

Igår klippte jag mig också, jag blev riktigt nöjd. Ska lägga upp bilder imorgon, jag har uppsatt idag. Men nu är jag brunette iaf. Sedan var vi ut igår också. Blev bjuden på middag hos Niska, där vi satt och förfestade. Angie fixade limo åt oss när vi skulle ner på stan, så det var king. Vi drog på Aveny och dansade och spelade lite blackjack där. Sedan drog jag, Niska, Bella och Tea ner till BK där min lillebror och Amanda var, så vi hängde lite med dom tills vi åkte hem.

Idag är jag inte alls bakis, men jag är sjukt trött...och vi ska äta på Poop grillen nu.
Hej svej!

Kommentarer


Publiceras ej