Bodaborg i Östersund.

Nu är Angie och Jonas hemma från Hawaii! Gick dit idag och hjälpte dom öppna sina enkronor inlindade i tejp och tidningspapper, som dom fick utav Mats och Ulrica.

Imorgon ska vi till bodaborg i Östersund också! Det ska bli askul! Det blir jag, Pat, Angie, Jonas, Chris No Moneymaker och Thomas som far, så bättre kan det inte bli!

Igår var vi på bilbingo i Bergsjö för andra gången, vi vann såklart ingenting igen! Och ensam vinnare på 21000kr var det också, kände ingen som helst glädje för den personen iaf! Aja, nu har man slösat mer pengar på ingenting, men men...

Just nu längtar jag tills skolan är helt över, så man får börja jobba och skaffa sig ett riktigt liv. Men jag längtar inte tills jag ska börja plugga igen, urk. Den här sommaren har gått alldeles för fort, solen har ju varit obefintlig dessutom. Näe, att plugga är ta mig tusan inte roligt på universitet. Snacka om att göra det svårare än det behöver vara! Men men, vad ska man göra liksom...vill man bli något här i livet måste man ju plugga. Tur att det går ganska bra iaf, annars hade jag gett upp för länge sen!

På lördag ska jag på middag hos Anki och Lasse och då ska vi få lite bilder från bröllopet, som jag ska lägga upp.
Aja, hej svejs!


En till bild på mig och Patrik, från bröllopet.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-08-17 09:56:15

Ni är såå snygga på bilden =)

Att plugga på universitetsnivå är ingen dans på rosor och det är precis som du säger, onödigt krångligt också....men bit ihop. Det är snart över =) Hur många år har du kvar?



Jo, jag ska börja odla till våren hahaha men någon utav sorterna kan man börja med redan nu.....


Publiceras ej