Ågren kommer på besök.

Nu gick precis Angie och Jonas. Vi har bjuppat dom på middag idag och lirat lite brädspel. Blev raclette till middag, det var längesen vi åt det nu, så vi blev sugna. Gott var det iaf och "härskapet" (höhö) gillade det också och det är ju det som räknas. Sen blev det lite film efter spelandet, såg på Scary Movie 2 som gick på femman, måste erkänna att dom var bättre när man var liten och omogen. Nu gillar jag mer ironiska och sarkastiska komedier som t. ex. Just Friends.

Imorgon ska jag in till stan och hämta lite böcker inför skolstart. Börjar få lite lätt ångest nu, måste försöka peppa upp mig själv och ge järnet. Jag vet ju att jag kan, men man känner att skollessheten kommer krypandes, men jag är van. Såhär var det hela min skolgång, alltid less...så det är väl bara att bita ihop om man vill bli något helt enkelt. Önskar dock det var enklare.

Nu ska jag se en film till innan jag ska sussa. Hörs!


Kommentarer


Publiceras ej