Träningsvärk NÅ JÄÄÄVULSKT!

Hihi, nu har jag lagt till ännu fler nya låtar. Ni behöver ju inte vara supersnabba på att trycka på pausknappen, det är lite mer blandat nu istället. Men bara bra musik såklart. Niska och Bella kommer säkert hitta någon ny låt dom kan lyssna på. Angelica också!

Aja, idag har det gått skit med plugget, eller hela helgen har varit en dålig plugghelg, suck! Har så himla mycket kvar att göra!

Har grillat för första gången i år idag, svingott! Köpte fläskytterfilé som Patrik gjorde i ordning med marinad och glaze och champinjoner på det. Mumma!

Var på gymmet på fredagskväll med Fredrik (FJ, Patriks kusse) och tränade ben, normalt brukar jag köra ben på fightnighten, så jag har inte brytt mig så mycket att träna ben på själva gymmet då. Men det gick jävligt bra och Fredrik är grym att träna med, han brukar hjälpa mig och Perny då och då, skitbra. Så det var riktigt roligt! MEN, träningsvärk NÅ JÄÄÄÄVULSKT! Idag har jag gått som en gammal kärring alltså, ibland har jag inte ens kunnat gått. Patrik har hjälpt mig tagit på strumpor och skor och han fick t o m lyfta ur mig ur en stol på ballkongen för jag kunde inte ta mig ur. Urk alltså! Men nu vet jag att jag gav något iaf.

Kommentarer


Publiceras ej