Sommaren, where are you?

Har suttit och pluggat varje dag nu, är måttligt less allt plugg nu, men vad gör man inte för att få en utbildning?
Den här månaden blev inte mycket till liv iaf, så förlåt alla som jag inte kunnat hänga med etc. Skolan är rätt hård första terminen, men jag hoppas det lugnar ner sig lite till nästa termin iaf...Hur ska jag annars palla i tre år till?

Jag har iaf fått sommarjobb! Dom ringde idag och sa att jag skulle komma in och träffas, men att det såg bra ut allt och att jag skulle få jobba till sommaren, woho! Blir bra det, kanske man får extrajobba sen också. Ska jobba skift är det tänkt, så det lär bli rätt bra med kosing. Men vi får se hur dom har tänkt sig, jag har ju inte fått snacka med dom om det än, men pappa sa att jag skulle få jobba där han var...så antar att det blir något sånt.

Praktik igen nästa vecka, barnen har haft påsklov nu så. Får se om jag hinner med mig med allt jag ska göra...just nu är det kämpigt som tusan!

Aja, en liten uppdatering iaf.
Hejs!


Bilbingo -08, Jag och Patan sitter som ett gammal par. Jag är smalare nu!


Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2009-04-17 13:13:35

Blir det HL till sommaren?? Grattis till tentan. Vi har fortfarande inte fått reda på reslutatet från två av tentorna. Eller ja nu är det till och med tre tentor som vi gjort. Lite less att leva i ovisshet, menmen =) Puss


Publiceras ej