Grattis Theresia!

Urk, urk, uuuuurk! Plugget går segt och det är för lite tid för detta delmoment! Ska ut på praktik nästa vecka, sitter och väntar på att läraren ska ringa tillbaka, han hade lite och stå i just nu. Förhoppningsvis ringer han idag, annars kan det bli lite jobbigt för mig, har inte fått några tider eller någonting. Jag har inte ens kollat igenom mina uppgifter, suck! Som jag sa, det går inge vidare just nu.

Annars då? Jag, Patrik, Perny och Lill-Erik var på Paradisbadet i onsdags. Det var skitroligt! Jag har blåmärken, sår och smärta överallt!

Idag fyller Tea år! GRATTIS till dig sweetheart! Nu är du riktigt gammal alltså, hua! Jag kan inte ens komma och fika hos henne idag, för jag måste plugga ihjäl mig...måste t o m plugga i helgen. Mina nya studiekamrater är dock guld värda alltså!

Aja, ska plugga...Tusen kramar till Tea på 23 års dagen! <3

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-04-04 02:20:11

OJ vad gott fika Tea hade, mmmmmm ;) Jag var där två gånger, hähä.

Förresten var det nog en bra idé det där med att skörda chilin, de var helt knastertorra o hårda. Jag har tagit bort hälften, vågar inte ta bort allt men man kanske borde det, för blommans bästa.

Postat av: Tea

Publicerad 2009-04-09 14:59:45

Taaaaaaaaack!! Synd att du inte kunde komma :( Tänkte ha fest nu på lördag med tema finkläder, du och Patrik får jättejättegärna komma då! Hoppas att det går bra med skolan och praktiken! Jag har också ganska mycket just nu, men tänkte vara hyffsat ledig i helgen iaf! Puss

Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Publicerad 2009-04-09 15:04:49

Hejsan!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram


Publiceras ej