Vad är felet?!

Idag har det varit en till skitdag på jobbet. Idiotkunder endast! En tonåring som trodde han kunde blåsa oss på pengar, men tji fick han. Han hade ett World of Warcraft som han hade öppnat plasten på och dessutom var skivorna repiga, vilket tyder på att han använt det. Vi tar inte emot brutna förpackningar och absolut inte spel. Han påstod att hans mormor hade köpt det så, men det var också fel eftersom vi inte tar emot brutna spel. Sen påstod han att det såg ut så när HAN köpte det, men det var ju inte heller sant eftersom han nyss hade sagt att det var hans mormor som köpt det. Jag skickade ut honom, så enkelt var det. Han undrade dock vad han skulle göra med spelet, jag sa att han kunde ju sälja det till en av hans polare istället.

Take me away! London Angie, please!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-09-29 22:03:16

Jag kikar på priser nu vännen ;)

Postat av: Tina

Publicerad 2008-10-02 23:48:08

men jag har aldrig varit med om att det låtit såhär högt, på de förra fönsterkarmarna lät det mkt mindre :P förresten har jag blivit besatt av how I met your mother nu, tack, hehe


Publiceras ej