Det var bättre förr.

Alltså shit vad jag är trött hela tiden! Håller på att somna ståendes här på jobbet.

Ikväll blir det spelkväll med lillebrorsan, jag har varit på Barnens Hus och köpt Galen panna. Jag var även upp till Karamellagret för att köpa karra. Aldrig mer! Fy tusan vad dåligt utbud dom har nu, nästan inget godis alls! Dom har förvandlat hela butiken till någon slags giftshop man kan hitta på Arlanda. Tacka vet jag när Godisgubben hade det, då var det ordning och reda, alltid fräsht godis. Jag och Issa var stamkunder på Karamellagret när vi var yngre, fanns inget bättre på den tiden. Finns fan inga bra godisbutiker längre. Inte ens Shell i Sörberge är bra längre, ända butiken jag vet har gott karra är nog VideoMix i stan, men orka åka dit på kvällen då.

Kommentarer

Postat av: Tea

Publicerad 2008-09-26 19:02:03

Ja det blir nog bra! Om man inte trivs med det man gör är det bara att prova på nåt nytt! Så det där blir nog jätte bra. Är det höga poäng för att komma in? Brukar ju i alla fall vara lite lägre intag på våren. Vi har inte börja fått betyg än. Tror det är 5 veckor kvar till första betyget. Puss


Publiceras ej