Swartling = Cowell look-A-like.

Patrik har fått två MVG och förmodligen ett VG, men det är strongt ändå tycker jag. Han är bra duktig han. Nu är det slut skjutsat på iaf tre veckor. Jag är helt förstörd, klarar inte av att kliva upp svintidigt jag eller. No thanks... Men vad gör man inte för sin älskade.

Snart börjar andra avsnittet av Idol 08. Jag tycker nya juryn är mycket bättre och trevligare. Orkar inte se Swartlings dryga kommentarer i ett försök att likna Simon Cowell från American Idol och Kishti som tror hon fortfarande är 15 år med sina svengelska uttryck, patetiskt! Näe, dom nya vet iaf hur gammal dom är, plus att dom har rolig humor.

Ska göra i ordning lite fil och hårdbröd nu innan jag ska kasta mig i soffan. Hörs!


 This is what I say about gamla Idol-juryn

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-09-05 17:48:53

hehe jaa det är inte lätt...nope jobbar inte förrän på tisdag :P höhö..skönt å vara ledig...i fyra veckor...höhö jätteroligt ;)


Publiceras ej