Den ständiga kampen.

Löning. Räkningar. Pank igen. Ungefär så är det varje månad. Önskar att man hade högre lön och kanske lite mindre räkningar, men som tur är så har min mamma lärt mig hur man handskas med stålars, så jag kan klara mig på existensminimum om det skulle vara på det viset. Minns när jag jobbade på posten, då hade jag knappt 3000 i lön varje månad, men jag lyckades klara mig på det med. Så lite magic har man nog i blodet.

Igår såg jag The Pineapple Express, den var hur bra som helst tycker jag. Helt vrickad film. Sjuk humor varning, det är killarna som gjort Superbad som har gjort denna film, så ni kan ju bara tänka er. Men det är lite action i den, coola effekter och massa knark.


Mina darlings. (O.b.s! Har inget med texten att göra)

Kommentarer

Postat av: Angen

Publicerad 2008-10-25 22:37:36

ja då var de faktiskt synd om mig =)

ja vi funderar på å käka på grankotten i år =)

hihi!

kram

Postat av: Angen

Publicerad 2008-10-26 08:57:50

kan ju kanske gå å käka tillsammans =)

kan ju snacka senare om de!

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-10-26 11:13:42

haha jag såg också den igår. Tyckte den var hur skön som hellst.


Publiceras ej