Däckbytarn.

Ja, gott folk. Idag har jag och Patrik bytt till vinterdäck på bilen. Det gick ju inte smärtfritt om man säger så. Ena framhjulet sitter stenhårt, varken jag, Patrik eller mamma kunde få lös fanskapet. Så det var bara att sätta tillbaka muttrarna, tro ni inte att sruvarna börjar snurra dom med, ett helvete helt enkelt. Så nu sitter muttrarna "typ" fast, men jag måste fara på däckfirman brevid Erikshjälpen imorgon och kolla om dom kan hjälpa oss med sista däcket. Hoppas bara inte dom säger att det är nåt fel med skruvarna och jag måste byta massa saker, har inte råd med det nu. Suck, alltid ska det vara nåt.

Igår såg jag December Boys med Daniel Radcliffe (Harry Potter), den var rätt bra. Eller den var rätt fin. Dramafilm som handlar om fyra pojkar som bor på fosterhem med massa nunnor och präster, som får åka på en semester.
Sen såg jag också Get Smart's Bruce and Lloyd - Out of Control, den var inte så bra. Ingen direkt rolig humor eller så, trodde den skulle vara roligare med tanke på att Get Smart var hur rolig som helst. Men men, kan inte få allt här i livet.

Kommentarer


Publiceras ej