Lista.

Den här listan har jag stulit från min kära vän Angelica (en f.d Sibakassörska).


När du svarar, kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar. Bara ett. Det är inte så lätt som det verkar!

1. Var är din mobiltelefon? Nattduksbordet
2. Var är din (o-)äkta hälft? Datarummet
3. Ditt hår? Hästsvans
4. Din mamma? Världsbäst
5. Din pappa? Händig
6. Det bästa du vet? Film
7. Din dröm inatt? Inget
8. Din dröm/ditt mål? Lycka
9. Rummet du är i? Sovrummet
10. Din hobby? Film
11. Din skräck? Jagad
12. Var vill du vara om 6 år?
13. Var var du igår kväll? Hemma
14. Vad du inte är? Pigg
15. En sak du önskar dig? Hus
16. Var du växte upp? Bandsjön
19. Det sista du gjorde? Åt
20. Dina kläder? Fina
21. Din TV? 50"
22. Ditt/dina husdjur? Katter
23. Din dator? Vaio
24. Ditt humör? Glatt
25. Saknar någon? Nej
26. Din bil? Forrd
27. Något du inte har på dig? Smycken
28. Favoritaffär? Indiska
29. Din sommar? Härlig
30. Älskar någon? Ja
31. Favoritfärg? Gul
32. När skrattade du senast? Igår
33. När grät du senast? Fredags

Jag grät inte till Idol, tror det var Greys Anatomy. Om 6 år vet jag inte var jag vill vara än, är för ung för hus och kids, men kanske ett schysst jobb med bra inkomst, ni vet... livet rullar på bra liksom.

Kommentarer

Postat av: Angelica M

Publicerad 2008-11-18 13:23:15

Om sex år är du inte så jäkla ung längre ;)



Kram


Publiceras ej