Vårruset.

Ja, ikväll har jag varit på vårruset. Jag och Pernilla skulle springa det, så jag var lite rädd, men Pernilla var tyvärr sjuk så det blev powerwalk istället. Men det var faktiskt riktigt trevligt och det gick rätt fort också. Vi gick på 50 minuter, 5km. Pernilla var besviken på att man inte fick gratis strumpor i år, men jag hade aldrig varit på det där så jag tyckte det var häftigt med allt gratis. Hehe. Nu är jag faktiskt rätt trött, skulle vilja ta ett bad, men vi har folk här.. inte så trevligt om jag går och badar mitt i allt. Hehe.

Måste visa hur fint det blev i mitt kök med dom nya gardinerna.


Här är också mitt nya överkast i sovrummet och Ebbe i badrummet på tvättmaskinen. Hehe.

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2008-05-29 13:25:46

Men vafaaan, att vi inte stötte på varann...
Fiiiint d blev! :)


Publiceras ej