Har så kul!

Nä, nu står jag här igen, framför dataskärmen på jobbet. Jag har askul! Eller inte...Suck! Idag har det inte hänt någonting alls, inga arga kunder att berätta om...ingenting. I och för sig var jag på lunch nyss med min vän Angelica, mycket trevligt. Vi diskuterade bröllop, något som jag längtar efter. Hehe. Hej Patrik!
Nu kom det in tre skumma filurer med utländskt påbrå, hålla lite uppsikt över dom (jag är inte alls fördomsfull, haha).
Jag behöver filmtips, om någon har nåt som jag inte sett så säg till. Skulle vilja se Forgetting Sarah Marshall (Dumpad) som går på bio nu, den verkar skitkul. Sen vill jag också se What happens in Vegas, Pernilla sa att den var kul. Tror dock inte jag vill se dom på bio, komedier är det inga häftiga effekter i, ser hellre en grym action eller någon häftig storfilm då.

Aa, men vi hörs!
/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-05-22 23:13:47

Haha, jag tillhör dem som MÅSTE kolla, även om jag tycker det är skit. Ska nog köpa en påse bilar att trycka i mig på lördag. Kanske stoppar några i öronen också, men måste iaf se på det =)


Publiceras ej