Good times, yes.

Vi var och bowlade igår, ett sånt där spontant förslag från min kära vän Pernilla. Skitkul och bowla, men varför är det så att varje gång jag far och bowlar så slutar det med att jag hatar det? Älskar att bowla när man inte har börjat, men sen när det bara går mer skit för varje "rull" man gör då är det inte kul längre. Haha. Ja, jag är sämst, men igår var jag då inte sämst.  Kul och bowla...good times, good times yes.

Imorgon ska Sigge min kattunge (1år gammal) kastreras. Så han ska fasta i 12 timmar innan. Stackars Ebbe, jag kan ju inte ge honom mat för då är Sigge där och ska ha han å. Lär bli ett jävla gnällande ikväll. Får hoppas dom sover mest.

Ska springa vårruset i år, första gången. Spännande. Hehe. Ska springa med Pernilla och hennes mamma plus några av mammans vänner tror jag. Får äntligen veta vad som finns i dom där korgarna man får om man är ett lag. Hähä. Jag lär säkert inte ens palla springa i mer än 2 minuter. Jag får härda. Ugh!

Jaja, häddå!
/S.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-07 11:38:50

Mmm... men det är ju det ordet jag har lite svårt för =) Nu ska jag äta ägg!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-05-07 18:25:41

Äh, lämnade det stadiet för ca 20 år sedan... =)


Publiceras ej