Dyrt kalas.

Jag har shoppat lite på Josefssons rean (upp till 70%), då måste man slå till. Sen blev det lite mer på Jotex, men jag tyckte jag kunde unna mig, det är bara till hemmet ändå så.



Klänningen har jag suktat efter så den fick följa med på orginalpris 199kr, det var det värt. Lampan tänkte jag ha på ballen, kommer bli superfint. Har köpt båda gardinerna på bilden ifall ni undrar varför jag lagt upp en sån bild. Sittkuddar till köksstolarna, men dom jag köpte är i beige inte brun, fanns ingen bild på dom.
Från Jotex har jag köpt det här:



Filten ska vara i soffan, kommer bli skitbra. Mattan ska vara i köket, har ljus olivgröna tapeter och vi behöver en matta där. Dom vita gardinerna var fina och kan nog vara i vilket rum som helst. Dom gröna gardinerna tänkte jag ha i köket, dom var lite annorlunda min stil, men både Patrik och jag fastnade för dom. Överkast till sängen, vi ska ha den andra från höger, beige-bruna. Och sist men inte minst tre gråa handdukar till det låga priset 9,90kr.

Nästan 2000kr för det här kalaset, men det var det värt. Hoppas inte mamma läser. Hade iaf 150kr rabatt på Jotex.

Kan också tipsa om Brittans nyaste skiva, skön sommarmusik på den, särskilt Break the ice och Ooh ooh baby. Hehe.

Herrå!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej