Bara skit idag.

Valborg firades hos mamma och lillebrorsan med grillning och eldning av lillebrorsans egengjorda majbrasa på tomten. Det var väldigt trevligt. Jag har aldrig riktigt förstått vitsen med att dricka sprit på sista April, bara en annan orsak för att dricka tror jag. Typiskt svenskar.

Vad gällande Patriks bravader förra helgen, så var han för bakis för att fara och jobba i Sthlm. Pinsamt. Haha. Han säger att han inte ska dricka på ett halvår minst. Moahaa. Jag säger som min kära kollega Angelica sa till mig, "Är huvudet dumt, får kroppen lida".

Jag gjorde en cheesecake igår också, mycket gott! Vi hade folk över, satt det blev ju lämpligt med en sån. Hade glömt och köpa godis också, god damn! Satt och gnällde över att jag snyltade karra av Lill-Erik och Perny. Nu sitter dom och snackar skit om mig för att jag tog karra. Typiskt!
Ska till dom ikväll för Erik fyller år på måndag, ska fira lite. Han fyller ju 20 bast, första systemköpet... Jag minns det som om det vore igår. Det var tider det. Presentkort på Bolaget kanske är mer på sin plats än något annat. Hehe.

Ojoj, vad mycket skit det blev idag.
Skrivs!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej