Värdelös.

Ja, det gick inte så bra hos SYO'n. Jag vet ju fortfarande inte vad jag vill läsa och vet inte om jag är så sugen på att lägga ut flera hundratusen kronor på något som jag senare inte kommer vilja hålla på med. Skit också.
Jag önskar att jag också var sådär målmedveten och visste exakt vad jag vill hålla på med, men så är icke fallet. Mr.Stanislav borde iaf bli författare så bra som han skriver...träna lite på stavning det vill säga. Jag vet liksom vad andra borde bli, men inte vad jag själv ska bli. Är det ingen som vet vad jag är bra på?

Jag lagade (appropå ingenting) torsk i ugn till middag, misslyckat! Mamma sa att man skulle ta ut den om det kom vitt mojs ur fisken, då hade den varit inne för länge. Såklart så kom det vitt mojs ur, men inte faaaan va fisken klar. Den va ju alldeles rå och kall innuti. Misslyckat! Jag blir så trött. Ska göra en smoothie och sedan gå till Erik och låna Harry Potter och Fenixordern.

Tack för mig!

/S

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-03-25 22:56:27

Men du som är så bra på att spara kommer ju snabbt ha betalat tillbaka lånet. Utbildning brukar ju leda till högre lön...
Finns det inte en test på Arbetsförmedlingens hemsida, svara på den så får du tips på vad du vill, haha!
Själv sitter jag och känner hur förkylningen kommer krypande, samtidigt som jag planerar packningen... =(
Kram!

Postat av: Tina

Publicerad 2008-03-27 22:13:15

Du kanske kan berätta för mig vad jag ska bli? =)
Testa hokifilé, jättegott alternativ till torsk, mycket bättre för miljön ;)


Publiceras ej