Säg nej till pensio-livet!!

Hehe, en rolig grej hände nyss. Jag fick ett mail ifrån min moster som jag sedan skickade iväg till några vänner, genast får jag två meddelanden på MSN där dom berättade att dom gillade mailet. Då undrar jag, har vi inget bättre för oss än att sitta och vänta på att E-mailen ska ramla ner i E-brevlådan... Vi är som föryngrade pensionärer som tycker att posten är dagens höjdpunkt. Jag brukar mobba min karl för att han har gått och blivit "kaffedrickare". Det är kanske en miljon vuxenpoäng att börja dricka kaffe. Jag vägrar! Haha. Fast jag tycker det luktar gott, men jag har inte blivit tillräckligt pansio för att tycka det smakar gott. Dessutom har jag sett vad kaffe kan göra med folk! Får dom inte i sig 17 koppar kaffe den dagen så blir dom sur, griniga och ont i huvudet. Sjukt dyrt i längden..nää, kaffedrickare blir jag inte än på ett tag. (Men det är ju rätt gemytligt att kunna dricka en kopp kaffe också...)

image48

Kommentarer

Postat av: Putte

Publicerad 2008-03-13 21:39:48

Jag tror att folk sitter vid datorn och får en popup när dom får ett mail =)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-03-13 21:59:41

Det var ett supergulligt mail! Tänkte själv skriva direkt till dig, men är så förbaskat trött =( Trött trots att jag druckit två koppar kaffe idag, hihi...
Men Sofie, Matthew kul? Jag som trodde du hade bra humor ;)

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-03-14 11:53:26

Meh! Jag har adlrig hört att du lagt en pik om Patriks kaffe vanor...

Postat av: Log

Publicerad 2008-04-05 17:38:36

Var glad att du inte dricker kaffe, man får fula tänder av det. Börja aldrig heller, ungefär lika dumt som att börja röka i vuxen ålder. Man förlorar visserligen trendpoängen, men hellre fina tänder :)


Publiceras ej