Läckor och fördomar.

Tjeeena alla ridööörs! (läs: readers med svenskt Ronny & Ragge uttal)

Ja, vissa av er har ju påpekat den där tvättmaskinen som vissa bar upp... ett jävla gnäll tycker jag det mest var. Men den kom upp i alla fall, nu är det bara det att den jäkeln läker! Underifrån. Vet inte om det är någon packning av något slag som torkat sönder när den stod i förrådet så länge. Ska undersöka saken vidare, men det är ju tur att den står i badrumet där det är lite svårt att få vattenskador.

Jag har också läst ut fjärde boken av Harry Potter äntligen! Den var kanske huuur bra som helst! Nu tänker alla ni som aldrig läst eller sett filmerna till Harry Potter att jag är astöntig, men jag tyckte samma sak förut, ända tills jag råkade se första filmen. Sen har det bara rullat på, jag tycker filmerna är supermysiga, men böckerna är så underbara att det finns inte. Det är en helt annan story i böckerna än i filmerna, dessutom blir dom bara bättre och bättre ju äldre Harry blir, det är inga barnböcker längre. Första boken är han ju liten, så det är inte så konstigt att han bara gör "barngrejer", men ju äldre han blir ju mörkare och hemskare blir böckerna. Underbart. Jag önskar att alla kunde släppa sina fördomar och läsa dom, jag rekomenderar dom till fantasy-älskare.



Nä, fy vad hungrig jag är nu. Måste äta lite brunch och ladda inför påskmiddagen i eftermiddag.

Vi hörs allesammans!

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-03-22 21:02:45

Men serre... jävla tönt böcker :P

Postat av: Tina

Publicerad 2008-03-24 15:23:28

Bara för att du blivit hyperaktiv bloggare av nån anledning. Förut var du mycket värre än mig! :D


Publiceras ej