Galenskaparna!

Idag blev hallen klar, superfint! Men jag och Patrik har skrikit på varandra ungefär hela dagen. Ganska less nu. Det är det där jäkla datarummet som jag dampar loss på och han klagar på allt hela tiden, men jag får inte säga något till honom...trött blir jag. Men vi är vänner nu. Orkar inte sura ändå så. Våran tvättmaskin är i full gång nu iaf, så jag vart på bra humör av den. Skitkul och ha en egen tvättmaskin ju! Kan man slänga in tvätt närhelst, man behöver inte tänka på att ta någon tvättid eller något! Hehe. Snart har vi våran nya diskmaskin igång också, rörmokaren var här idag och installerade allt åt oss, men nu måste vi bara koppla ström till den. Fattar ingenting av det, satt inget jag bryr mig om. Ska bara bli skoj och få diska i en stoooor diskmaskin, istället för den där lilla bänkdiskmaskinen vi har. Nä, jag måste duscha innan jag ska hänga tvätten, så tjipp och hej!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-03-17 21:32:32

Flyttar kan vara påfrestande ibland... Men snart kan ni bara luta er tillbaka och njuta ;)

Postat av: bella

Publicerad 2008-03-19 14:24:33

tack och lov för att tvättmaskinen funkar!! som vi slet för den :P

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-03-20 11:24:28

Tycker det borde finnas 3 tvättkorgar till i ert badrum, Min Bellas och Angelicas.


Publiceras ej